סקר: גוש הימין לראשונה עם 65 מנדטים; רוב הציבור בעד ממשלת אחדות

איתי גדסי 5 Comment on סקר: גוש הימין לראשונה עם 65 מנדטים; רוב הציבור בעד ממשלת אחדות

רוב הציבור חושב שההסכם בין כחול לבן לליכוד לא פוגע בדמוקרטיה. ש"ס מקבלת 10 מנדטים. יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים. לפיד וליברמן מתרסקים

Prime Minister Benjamin Netanyahu and his wife Sara addresses their supporters on the night of the Israeli elections, at the party headquarters in Tel Aviv, on March 3, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ??? ??? ?????? ?????? ?????? ????? ?????? ?????? ??? ??????
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סקר חדש של מכון סמית, המתפרסם הערב (חמישי) מגלה לו הבחירות היו מתקיימות היום הימין היה מגיע להישג חסר תקדים והיסטורי שלו עם 65 מנדטים ללא ליברמן.

לראשונה נשאל הציבור למי הייתה מצביע היום, כשמפלגת כחול לבן והעבודה רצות יחד?

הליכוד 41 מנדטים. ש"ס 10. יהדות התודה 7. ימינה 7 . רשימה מאוחדת של כחול לבן ומפלגת העבודה בראשות גנץ-17. יש עתיד-תל"ם בראשות לפיד-11. ישראל ביתנו -6. מרצ-5. הרשימה המשותפת -16

גשר- בראשות אורלי לוי ,עוצמה יהודית ו"דרך ארץ" בראשות הנדל והאוזר מקבלות כל אחת פחות מ-0.5%. 13% עדיין לא החליטו למי להצביע.

על השאלה האם ההסכם בין הליכוד לכחול לבן לא פוגע בדמוקרטיה הישראלית?

כי 48% מהציבור חושב שההסכם שנחתם בין הליכוד וכחול לבן לא פוגע בדמוקרטיה הישראלית. לעומת 32% שחושבים שהוא כן פוגע בדמוקרטיה, כאשר 20% לא הביעו דעה.

בקרב מצביעי הליכוד היום 66% ציינו שההסכם לא פוגע ובקרב מצביעי קדימה מאוחדת של כחול לבן והעבודה בראשות גנץ 50% ציינו כך ו-30% מהם צייננו שההסכם כן פוגע בדמוקרטיה. מצביעי יש עתיד 77% חושבים שכן פוגע.

בשאלה נוספת 69% ענו שהם מעדיפים הקמת ממשלת חרום לאומית בהתאם להסכם שנחתם לעומת 17% שמעדיפים בחירות רביעיות ו-14% לא הביעו דעה.

בקרב מצביעי הרשימה המאוחדת של כחול לבן והעבודה בראשות גנץ 85% מעדיפים הקמת ממשלת חרום לעומת מצביעי יש -עתיד 47% מעדיפים בחירות רביעיות.

בסקר שבוצע ביוזמת מכון סמית בשילוב של ראיונות טלפוניים ופאנל אינטרנטי רואיינו 600 איש/ה כמדגם מייצג של האוכלוסיה הבוגרת מעל גיל 18. טעות הדגימה -4%.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    לא להאמין שיש 32 אחוז אזרחי ישראל מטומטמים לחלוטין, ומצטטים סיסמאות ריקות מן התקשורת והפוליטיקאים ללא שום הבנה. מה פירוש "פוגע בדמוקרטיה"? במה זה פוגע? במי זה פוגע?

  2. 4

    כל הכבוד לימינה ,חייביים להעביר את פסקת ההגברות בנושא המסתננים.

  3. 3

    יש לי נטיה להאמין שגנץ אכן יביא את השינוי הנדרש בעיקר בנושא הרווחה יחד עם זאת האידאולוגיה שלו דורשת מחיר כבד אשר אני בספק אם יש לעם ישראל את המציאות בה ניצתרך לשלם..שנאת השכנים כלפינו נובעת מתפיסה דתית ורק אלוקים יכול לעצור אותם. ועד אז נאיביות מובילה לטיפשות..

  4. 2

    מפלגת ימינה חייבת להיות בממשלה, אחרתזו תראה בגידה במפלגה הכי נאמנה, לנתניהו ליכוד, אסור להיות כפויי טובה, הכונה נתניהו הליכוד חייבים להכניס את ימינה לממשלה, עדיפות ראשונה, בנט חייב להישאר שר ביטחון,הוא שר מצוין ואין להחליפו, גנץ יהיה שר חוץ ,שמתאים לו. שקד שרת המשפטים, סמוטריץ שר התחבורה,שר מצוין, נקווה שכך יהיה אמן, כן יהי רצון.